søndag 15. november 2009

Drill er fantastisk!

Gjennom dette hytteprosjektet har jeg lagt min elsk på drillen. Lurer på hva de gjorde før den oppfinnelsen kom!

I helga har jeg brukt drillen til å skru ned knagger for å beise veggene i entreen, skru opp igjen knaggene etter at jeg har beiset, samt montering av skjenk i stua.

Med optimisme begynte jeg lørdag kveld med å montere skjenken. I bruksanvisningen sto det at arbeidet ville ta 60 minutter. Jeg tror jeg skulle ha montert mange av samme slaget, samt hatt en hjelper for å klare det på den tiden. Det ble sen natt før jeg var ferdig.

Et hjertesukk til leverandører - lag bruksanvisninger som er til å lese og forstå!

Med kraftig snøvær og - 7grader fredag kveld til + 3 grader søndag fikk vi testet varmeskapet. Det fungerte helt fantastisk og deilig å ta på seg varme votter!

Mens jeg har beiset vegger, senger og montert skjenk har Magnus sammen med en kamerat testet alpinbakken med å gå opp og renne ned, samt laget deilig slush av julebrus.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar