tirsdag 1. desember 2009

Post

Etter noen helger på hytta har vi innsett at vi må gå til anskaffelse av større postkasse hjemme. Hittil har velvillige naboer stilt opp og tømt postkassen for aviser og reklame, men det er vel en grense for hvor mange ganger vi kan spørre om hjelp. Så jeg tror ei større postkasse kan være en løsning.
Men hva når vi skal være litt lengre perioder på hytta? Det er ikke noe landpostbud som kjører dit. En mulig løsning er å leie en postboks i den lokale Joker butikken som har Post i butikk. En slik avtale koster kr. 590,- per år. Ulempen er jo at vi må i bil og kjøre for hente posten, men vi trenger ikke ikke å hente hver eneste dag. Hadde vært hyggelig med aviser og annen post ettersendt i perioder.


Mer info om løsningen med postkasser finner dere her: http://www.posten.no/Produkter+og+tjenester/Postkasser+og+Postboks/5820.cms

2 kommentarer:

  1. Hei, jeg er ivrig leser av Hytteliv og det kom jo i posten i dag:) Jeg er selv blogger OG hytteier så jeg måtte jo inn å se. Selv blogger jeg mye om hund men egentlig alt mulig om ting som skjer i livet mitt.
    Ser ut som dere har fått en flott hytte. Hytta vår er fra 1962 og jeg har arvet den. En ting er sikkert...vi går aldri tom for prosjekter:) Mye er gjort og mye gjenstår.
    Lykkee til videre:)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Takk for hyggelig hilsen. At vi kjøpte hund ble en ekstra pådriver til å bygge egen hytte. Ble vanskelig å få leid hytte når man ville ha med hund.

    SvarSlett